Que el públic comprengui o no, l'artista no ha de cedir en res (Julio González)

domingo, noviembre 06, 2005

Vale realmente la pena, de verdad



Clovis "Respira" (Sinnamon, 2005)
Projecte de Fino Oyonarte (suposo que no cal dir qui és, no?) i Cristina Plaza amb les col·laboracions de Joaquín Pascual, Alfonso Pachés, Juan Ferrari, etc. Les tendències del pop independent dels '90 via Luna, Yo la tengo o Ivy (només per citar-ne algunes) en un dels que crec que és, en la meva modesta opinió, un dels millors treballs de pop facturat a Espanya aquest 2005. I no sé per quina raó avui també tinc ganes d'escoltar aquell fantàstic "... a lo bomba!" de Hank (Munster, 1996).

2 Comments:

Blogger Banessa Pellisa said...

el que jo vaig sentir, poc tot s'ha de dir, em va semblar super digne.

5:31 p. m.

 
Blogger Jordi Ximeno said...

doncs tens tota la raó del món mundial

10:33 p. m.

 

Publicar un comentario

<< Home

 
Free Site Counters
Free Site Counters