Que el públic comprengui o no, l'artista no ha de cedir en res (Julio González)

domingo, diciembre 11, 2005

Iron and Wine & Calexico

Recordo com fa una anys pujava a Andorra a comprar discos oficials i pirates dels meus grups favorits. Aquests ultims, enregistrats de qualsevol manera, saciaven la meva curiositat musical i les meves ganes per gaudir de concerts als que no podia anar. Àlbums en directe que comparties amb els teus companys de classe, de carrer i amics en general... Avui, he descobert un concert d'Iron and Wine, Calexico i el guitarrista Salvador Duran celebrat el passat 30 de novembre a Washington DC... clikaquí... si t'interessa... fins aviat! A més d'un (CCCP, no?) us farà gràcia!... que maco és compartir! ...puaj!!!
Ah! m'oblidava... si tafanejeu una mica també trobareu concerts de DCFC, Son Volt, Decemberists, Bright Eyes, etc...

1 Comments:

Blogger Pep Llunas said...

Molt apanyadet sou vos, molt apanyadet.
Ja m'ho he baixat... thanks!!!

11:22 p. m.

 

Publicar un comentario

<< Home

 
Free Site Counters
Free Site Counters