Que el públic comprengui o no, l'artista no ha de cedir en res (Julio González)

jueves, marzo 09, 2006

El dia que vaig xerrar amb en John Convertino (I)


"Hi, Mr. Convertino?... I'm Jordi from Go Mag Barcelona..." qui vulgui saber més coses haurà de comprar el Go del mes d'abril. Per a tots aquells que van patir el meu nerviosisme abans de l'entrevista telefònica els hi dic: prova superada! En John va entendre totes les meves preguntes, van petar la xerrada i inclús el vaig fer riure en un parell d'ocasions. Suposo que no era pel meu anglès... només començar l'entrevista ja havia deixat anar allò de: "congratulations for your new album (Garden Ruin) and excuse me for my bad, bad, bad english".
PD: Banessa: tenies raó! era capaç de fer-ho! Gràcies igualment

7 Comments:

Anonymous Anónimo said...

You're a fucking troler (of "trola"). I' don't understantd nothing of nothing... però de nothing nothing. Your english school is the same of the Asnar president.

Convertino is my frind... my friend is Convertino. And your name "Xamizo"? "Xumino"? "Xicano"? what's that?

9:41 p. m.

 
Blogger Jordi Ximeno said...

sr. ribas.... que le veo...

2:09 p. m.

 
Anonymous Anónimo said...

Aquí l'has cagat, és a dir, you've shit yourself by the lower pata. En aquestes alçades ja hauries de saber quan és una broma tipus car-seller o broma tipus ribas. Per exemple, la barreja, aquest pidgin improvisat que tan li agrada, al car-seller, sobretot via telefònica. Per altra banda, també val destacar l'ús reiterat, jo diria que abusiu, del sarcasme. En només cinc línies recorre a la ridiculització i la befa en dues ocasions, en primer lloc quan fa referència al teu anglès i, tot seguit, quan es fot del teu noble cognom. I si em permets un breu matís sobre el meu humor, jo sóc més subtil, en definitiva fill de puta, però subtil.
Carles.

9:04 p. m.

 
Blogger Jordi Ximeno said...

ups! sorry...
a més, després d'haver escoltat l'entrevista unes quantes vegades (i això no ho haurian de dir) crec que el meu anglès és més semblant a l'az#!r que no pas al senyor Convertino que, per cert, va estar en tot molt amable, correcte i compresiu amb l'entrevistador.

10:55 a. m.

 
Blogger Banessa Pellisa said...

doncs mi lo del xamizo, xumino, xicano m'ha fet gràcia...

4:13 p. m.

 
Anonymous Anónimo said...

Que si els nivells de sarcasme, que si la meva entrevista amb un dels plastes dels Calexico, que si "lower lata", que si soc molt llest i la cago a la primera de canvi...

Au..., vinga comencem a baixar-nos les braguetes i a... glups.

10:52 p. m.

 
Blogger Jordi Ximeno said...

ostres! no m'esperava tanta participació en un post com aquest!

4:45 p. m.

 

Publicar un comentario

<< Home

 
Free Site Counters
Free Site Counters